2011-04-17
 11:33:26

städa, städa varje....SÖNDAG?!

hej, haha :D skuuumm rubrik, jag vet :P

Idag blir jag städtant, jag har hela mitt rum och min övervåning full av kläder och annat som måste plockas upp. Sen får vår riktiga städerska komma och dammsuga och sånt. Riktigt skönt faktiskt! :D
Min dag idag kommer ungefär se ut såhär: ------------------------.
Jag kommer inte göra någonting, eller jo, kanske ringa lite och prata igen med de i uppsala (ni vet de som är på en badmintontävling där) och se hur det går. Många av mina klubbkompisar är faktiskt i semifinal, hoppas någon går till final (!).

GLÖM INTE MIN NYA GREJ! DEN SOM KOMMENTERAR MEST UNDER VARJE VECKA BLIR LÄNKAD OCH KOMMER STÅ PÅ MIN LÄNKLISTA HELA NÄSTA VECKA. TÄVLINGEN BÖRJAR IMORGON, PÅ MÅNDAG.

Nu ska jag städa, chao! :D·♥


Stina

Skönt med riktigt städerska. Jag är så sjukt dålig på städning. Dammsuga och så är kanske inget problem men dammtorkning och sånt pallar jag bara inte me.



PUBLICERAT: 2011-04-20, 11:45:28 | URL: http://lokalvard-ystad.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!