2011-04-14
 17:04:16

köttbullemacka

hallihallå! :D

Jag och lisa sitter här med varsin data och försöker skriva på vårt biologiarbete om en...köttbullemacka! hahaha, skumt, vi vet. Lisa sitter och skriver för fullt, jag orkar inte skriva. Är typ färdig också B-)




tre stycken iiinteee så fina bilder, mitt hår ser ut som en afro (!!) inte för att jag har ngt emot det, men jag har inte så krulligt. Sov med blötthår i en knut, haha :D ganska sött, men tro mig, imorse var det hemskt :O

Nog om det, ni får ha det BÄST! kram♥


moa

sv: tack! Klart jag kikar in! Grymt söta bilder, jätte vacker är du! Kika gärna in snart igen :)



PUBLICERAT: 2011-04-14, 19:59:09 | URL: http://mooat.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!