2011-04-15
 21:55:14

Skön kväll

Heejsan :)

Shit vad mycket folk det var på stadium, heeeelt sjukt! Asså, människor är snåla, så fort det är rea så åker alla dit. (Jag vet, jag är med sånn...) jaja, hittade en munktröja i svart, visar bild sen ;)

Har nu också sett talang, även fast vi i Sverige typ inte har några talanger så är det faktiskt roligt att se på! :D tycker nog att detta borde vara sista säsongen, eftersom det har sänts nu ganska länge. Men är det något som ska bort så är det ju idol? Eller vad tycker ni? Idol har sänts nu sedan 2004, tror jag det är. Till slut blir man bara trött på det, ska nog inte se den här säsongen.. :)

Men vet ni vad?? Det ska bli skitvarmt nu i helgen! Typ 15-20 grader varmt här i Halmstad. Avundsjuka? hihi, hoppas det ;) men ni ska inte klaga, läste någonstans att det är i Halland det regnar mest i hela Sverige. Fast vi har ju de finaste stränderna i hela landet :):):)

Kul att min statistik ökar, alltid kul med läsare som tycker om det jag skriver. Glöm inte att komma med synpunkter, vill ju att bloggen ska bli roligare och bättre! Skulle gärna vilja lägga upp en bild som visar statistiken, men jag fattar ju inte hur man gör :( Trög jag är va? haha, :D

vill bara säga: JAG SAKNAR ER SÅ J*VLA MYCKET MATILDA OCH ALLA ANDRA!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hejdå, Sofia♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!